Türkçeyi Hissediyorum, ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel Lisesi’nin “Türkçeyi Hissediyorum.” projesine ait bir web günlüğüdür. Proje, yurt dışında doğan, yaşam, bilgi ve deneyimleri yaşadıkları ülkenin diliyle biçimlenen “üçüncü kuşak”tan bir grup gence, dil aracılığıyla ulaşmayı; onlara, Türkçenin söz varlığını ve anlatım zenginliğini hissettirmeyi hedeflemektedir.

04 Mart 2010

strasbourg mektupları-1


selam lar hocam ben fransadan duz lise, lise bire gidiyorum lisemin adi LYCEE LOUIS PASTEUR

en cok sporla ugrasirim yani futbol... burda futbol takiminda futbol oynarim.Benim en cok ne tur yazilar ilgimi ceker hic dusunmedim ama siir felan filan .TURKIYEYE sık sık demesekte her 2 senede bi gideriz . Hocam turkcemiz belki guzel degildir af ola .(Bilal)

Not:
Bilal'e en çok "şiir felan filan" gönderelim :) En sevdiğim tümcesi ikinci e-postada geldi: "biz baslayalim calismalara 1 kere calisacagimiza 3 kat calisiriz "

[Metinde düzeltme yapılmadı.]