Türkçeyi Hissediyorum, ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel Lisesi’nin “Türkçeyi Hissediyorum.” projesine ait bir web günlüğüdür. Proje, yurt dışında doğan, yaşam, bilgi ve deneyimleri yaşadıkları ülkenin diliyle biçimlenen “üçüncü kuşak”tan bir grup gence, dil aracılığıyla ulaşmayı; onlara, Türkçenin söz varlığını ve anlatım zenginliğini hissettirmeyi hedeflemektedir.

04 Mart 2010

strasbourg mektupları-2


Merhaba,

Ilk önce mailiniz için tesekür ederim. Böyle bir proje'ye katılabilmem çok güzel birsey.

Ben "JEAN - FREDERIC Oberlin" lisesinde okuyorum ama türkce dersim için "Le Corbusier" lisesine gidiyorum. Lise son sinifdayim ve müsteriye hizmet bölümünde okuyorum. (galiba türkcesi böyle, tam olarak nasil denir bilmiyorum).

En çok müzik dinlemeyi ve arkadaslarimla gezmeyi severim.

Genelde türkce olan tüm yazilari okumayi severim ama en çok hayatta olan gerçek hikayeleri ve gençlerle ilgili olan yazilari tercih ederim.

Türkiye' ye genelde her sene gelirim, oraya gelmek için burda günleri iple çekiyorum.

Aslinda ben Türkiye'de okumayi düsünüyordum ama bunun için ne yapmam gerektiginde yeterince bilgili degilim, belki siz bana yardimci olabilirsiniz ? Fransizca üzerine birseyler okumayi istiyorum.

Fotografimi ek dosya olarak gönderiyorum.
En kisa zamanda cevabinizi bekliyorum.(Özlem)

Not:
Aynı gün Özlem'i yanıtladık, ilk çalışma metnini gönderdik. Sıra onda:)

[Metinde düzeltme yapılmadı.]