Türkçeyi Hissediyorum, ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel Lisesi’nin “Türkçeyi Hissediyorum.” projesine ait bir web günlüğüdür. Proje, yurt dışında doğan, yaşam, bilgi ve deneyimleri yaşadıkları ülkenin diliyle biçimlenen “üçüncü kuşak”tan bir grup gence, dil aracılığıyla ulaşmayı; onlara, Türkçenin söz varlığını ve anlatım zenginliğini hissettirmeyi hedeflemektedir.

24 Şubat 2010

"marifet iltifata tabidir/müşterisiz meta zayidir"


Projenin esin kaynağı, Doğan Hızlan'ın bir yazısı olduğu için bugün kendisini bir e-posta ile bilgilendirdik ve teşekkür ettik. Kısacık ama sıcacık bir yanıt aldık:)

     Sevgili arkadaslarım,
     Beni mutlu ettiniz.İyi, güzel, doğru Türkçe için çalışmalarınızı destekliyorum.
Sevgiler.
      Doğan Hızlan


Okul çevremizden aldığımız geri bildirimler de bizim için ayrıca yüreklendirici. Bu da açık teşekkürümüz olsun:)