Türkçeyi Hissediyorum, ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel Lisesi’nin “Türkçeyi Hissediyorum.” projesine ait bir web günlüğüdür. Proje, yurt dışında doğan, yaşam, bilgi ve deneyimleri yaşadıkları ülkenin diliyle biçimlenen “üçüncü kuşak”tan bir grup gence, dil aracılığıyla ulaşmayı; onlara, Türkçenin söz varlığını ve anlatım zenginliğini hissettirmeyi hedeflemektedir.

01 Mart 2012


Merhaba Deniz Hocam,
ben Cuma Hoca'nın Öğrencilerinden İkra.
01.09.1992 Köln doğumluyum.
Okulumuzda 12. Sınıf Öğrencisiyim ve kısmet olursa Üniversite'yı Türkiye'de okumak istiyorum. Bu uzun yıllardır hayalim. İlerleyen zamanlarda da Okuldönemi sona erdikten sonra temelli geri dönüş yapabilmeyi ümit ediyorum.
Özümde sessiz biriyim. Ama Eğlenceyi ve eğlenmeyi severim.
Sessizliğimi ancak haksızlığa uğranıldığında bozarım.
Gezmeyi, arkadaşlar ile Sohbet etmeyi, Müzik dinlemeyi ve daha bi çok şeyi severim. Bazı Konularda çok kararsız kalsamda veya fikir değistirme çabasında bulunsamda, kendi kararlarımı almaya özen gösteririm, lâkin bu kararları alırkende başkalarınıda düşünmeye gayret gösteririm.
Burada Ailem ile birlikte yaşıyorum. Aslen Ispartalıyım. Evin en büyük Kızıyım, ve iki tane Erkek kardeşim var. Biri 17, diğeride 14 yaşında.




Büyük bir Ailenin içine doğmuş bulunuyorum. Babamlar altı Kardeşler. Dört halam ve bir amcam var.
Anne tarafım ise bizim gibi üç kardeşler. Annem en büyükleri, ondan küçük iki tane dayım var.
Bir çok iş'de çalıştım ama şu an ki son durumum Hastane'de çalışıyor olmam.
Hemen hemen her hafta sonu Kölnün Porz İlçesine bağlı Hastane'nin mutfağında çalışıyorum.
Umarım bu kısa Mektup ile size az da olsa kendimi anlatabilmişimdir.
Aklıma fazla bir şey gelmedi. Zaten insanların kendilerinden bahsetmelerini pek fazla haz etmem, çünkü sen Özünü ne kadar iyi bilirsen bil, İnsanlar seni görmek istedikleri gibi görüyor.

En kısa zaman da tanışabilme dileği ile.
Sevgiler ..