Türkçeyi Hissediyorum, ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel Lisesi’nin “Türkçeyi Hissediyorum.” projesine ait bir web günlüğüdür. Proje, yurt dışında doğan, yaşam, bilgi ve deneyimleri yaşadıkları ülkenin diliyle biçimlenen “üçüncü kuşak”tan bir grup gence, dil aracılığıyla ulaşmayı; onlara, Türkçenin söz varlığını ve anlatım zenginliğini hissettirmeyi hedeflemektedir.

01 Mart 2012

Merhabalar,
Ben Semra Baytas. 26.11.1992 tarihinde Köln'de dogdum ve hala burda yasamaktayim.
Malesef hic Türkce Dersi görme firsatim olmadi. Cuma Hoca'mizin bize sundugu bu firsatla umarim benim ve arkadaslarimin Türkcesi düzelecek.
Sık sık Türkiyede'ki arkadaslarimla, kuzenlerimle vesaire iletisimlerimi pratik niyetiyle kuruyorum ve cok nadirde olsa Türkce kitap okumaya özen gösteriyorum.
Bu preoje'ye katilabildigim icin de cok mutluyum. Umarim güzel sonuclarla birlikte güzel arkadasliklar da edinebilirim.
Acikcasi nerde hangi okula gittigimi yazip yazmamakta emin degilim, ama sanirim pek yararli bilgi olmayacak bunlar.
Bilmek istediginiz birsey varsa yazabilirsiniz.
Sevgiler.