Türkçeyi Hissediyorum, ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel Lisesi’nin “Türkçeyi Hissediyorum.” projesine ait bir web günlüğüdür. Proje, yurt dışında doğan, yaşam, bilgi ve deneyimleri yaşadıkları ülkenin diliyle biçimlenen “üçüncü kuşak”tan bir grup gence, dil aracılığıyla ulaşmayı; onlara, Türkçenin söz varlığını ve anlatım zenginliğini hissettirmeyi hedeflemektedir.

07 Mart 2010

strasbourg mektupları-7


Merhabalar

Gonderdiginiz mail icin tessekkur ederim..

Guzel bir proje hazirlamissiniz umarim umdugunuzu elde edebilirsiniz.

oncelikle kendimi size tanitayim, adim Burhan, 20 yasindayim Fransa Mulhouse da yasiyorum.

Mulhouse da Roosevelt lisesinde muhasebe okuyorum lise 4 sinifi ogrencisiyim (Lycée Roosevelt. BAC Pro terminal).

hobilerim ; internet ve bilgisayar programlari ( her turlu program, yeni program kesfetmeyi cok severim )

Fazla kitap okudugumu soyleyemem daha cok teknologie, spor dergileri okurum ve gazeteleri.

Turkiye ye 2 sene de bi geliriyorum, bu sene gelmeyi dusunuyoruz nasip olursa.

benim anlatacaklarim bu kadar, daha fazla detay gerek olursa, yazmaya devam ederim..

Saygilarimla..(Burhan)

[Metinde düzeltme yapılmadı]