Türkçeyi Hissediyorum, ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel Lisesi’nin “Türkçeyi Hissediyorum.” projesine ait bir web günlüğüdür. Proje, yurt dışında doğan, yaşam, bilgi ve deneyimleri yaşadıkları ülkenin diliyle biçimlenen “üçüncü kuşak”tan bir grup gence, dil aracılığıyla ulaşmayı; onlara, Türkçenin söz varlığını ve anlatım zenginliğini hissettirmeyi hedeflemektedir.

06 Mart 2010

strasbourg mektupları-5


merhaba,

Bu projede yer aldigim için memnun oldum, mailerinize en kisa sürede cevap vermeye çalisirim tabikide. Sorulariniza cevap veryim: Emile MATHIS de okuyorum lise son siniftayim muhasebe bölümundeyim, Kitap okumayi seviyorum, gezmeyi seviyorum, arkadaslarla bulusmayi iste :)(her genç gibi).

Ilgimi çeken yazilar ise romanlarda hayata yasanmis olaylari anlatan türünden (genelikle türkce okurum) ve sabahlari gazetede güncel olaylari. Geçen sene gelemeyisime ragmen evet sık sık geliriz yaklasik her sene.

Umuyorum ki yazdiklarim size yardimci olmustur tekrar gorusmek dilegiyle.

Sevgiler Rabiya

[Metinde düzeltme yapılmadı.]