Türkçeyi Hissediyorum, ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel Lisesi’nin “Türkçeyi Hissediyorum.” projesine ait bir web günlüğüdür. Proje, yurt dışında doğan, yaşam, bilgi ve deneyimleri yaşadıkları ülkenin diliyle biçimlenen “üçüncü kuşak”tan bir grup gence, dil aracılığıyla ulaşmayı; onlara, Türkçenin söz varlığını ve anlatım zenginliğini hissettirmeyi hedeflemektedir.

01 Mart 2012


Merhabalar,

benim adım Tuba Demir, 17 yaşındayım ve nisanda 18 olaçağım.

Şu anda Lessing-Gymnasium'da okul eğitimi alıyorum ve seneye mezuniyet imtihana gireçeğim.

Annemlen ve küçük erkek kardeşimlen Almanyanın Köln kentinde kalıyorum.

Boş vaktimde  kitap okumayı ve arkadaşlarımlarla gezmeyı seviyorum.

Mezuniyetimden sonra tıp okuyup cerrah olmak istiyorum.



Türkiyede Sivastan geliyorum ve imkan oldukça her sene yazın tatilimi orda geçiriyorum.

Bu programma katılabildime çok mutluyum ve umarım türkçemi geliştirebileçeğim.