Türkçeyi Hissediyorum, ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel Lisesi’nin “Türkçeyi Hissediyorum.” projesine ait bir web günlüğüdür. Proje, yurt dışında doğan, yaşam, bilgi ve deneyimleri yaşadıkları ülkenin diliyle biçimlenen “üçüncü kuşak”tan bir grup gence, dil aracılığıyla ulaşmayı; onlara, Türkçenin söz varlığını ve anlatım zenginliğini hissettirmeyi hedeflemektedir.

01 Mart 2012

Merhaba öğretmenim. Çok memnun oldum.
Tamam çalışma kağıtlarını yapıp size bu hafta sonuna kadar kesinlikle gönderirim!
___________

Adim Aylin Bengi Demirci;
Cuma hocamdan bildiginiz gibi Almanyada Lessing-Gymnasium'a gidiyorum.
Subat ayinin onücün'de onsekiz yasima girecegim. Spor yapmayi, müzik dinlemeyi,
dans etmeyi ve kitap okumayi cok seviyorum. Okudugum okulda notlarim cok sükür iyi ve en
cok hosuma giden ders Italyanca. Ilerde Ünüversiteyi bitirdikten sonra muhtemelen Almanya'da
kalmayacagim, Türkiyeye'de veya Italya'da yasamayi düsünüyorum. Henüz kesin birsey belli degil ama
benim icin ana dilimi mükemmel konusabilmek cok önemli.
Gelecekte bana kesinlikle cok yarari olacagini düsünüyorum.

sevgiler