Türkçeyi Hissediyorum, ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel Lisesi’nin “Türkçeyi Hissediyorum.” projesine ait bir web günlüğüdür. Proje, yurt dışında doğan, yaşam, bilgi ve deneyimleri yaşadıkları ülkenin diliyle biçimlenen “üçüncü kuşak”tan bir grup gence, dil aracılığıyla ulaşmayı; onlara, Türkçenin söz varlığını ve anlatım zenginliğini hissettirmeyi hedeflemektedir.

08 Mart 2010

strasbourg mektupları-9


Iyi gunler efendim,

ben Emrah ERDEM 21 yasindayim. KARS'in Posof ilçesinde dunyaya geldim. Turkiyede Bursa'da yasiyorum. 15.5 yasimdaylen Bursadan FRANSA'ya geldim.Suan gitigim lisenin adi LYCEE PROFESSIONNEL ROOSEVELT Mulhouse'da. Sinifimin adida Terminal bac pro metiers de la comptabilité.

Hobilerim futbol oynamak,izlemek, çesitli sporlar yapmak ,muzik dinlemek ,sinemaya gitmek.

En çok macera tipi hikayelerden okumaktan hoslanirim veya polisiye romanlardan.

Turkiye'ye en son 4 yil once gidebildim cok ozledim vatanimi ama malesef bir defa gidebildim.

size bi fotografimi yo lluyorum.

[Metinde düzeltme yapılmadı]